Coronavirus FAQ

Vind antwoorden op onze meest voorkomende vragen met betrekking tot COVID-19

Welke preventieve maatregelen neemt Hilti om de verspreiding van het virus tegen te gaan?

In overeenstemming met de maatregelen en richtlijnen van de overheid en de gezondheidsautoriteiten hebben we preventieve hygiënerichtlijnen opgesteld en hebben we op al onze locaties voorzorgsmaatregelen genomen. We hebben zowel wereldwijd als regionaal crisismanagementteams opgericht, waardoor we snel proactieve maatregelen kunnen nemen en snel kunnen reageren op nieuwe ontwikkelingen. 

 

Hoe kan ik met u in contact komen?

Onze klantenservice is beschikbaar van 7:30 - 17:30.

Neem contact op

Kan ik nog steeds online bestellen?

Ja, u kunt nog steeds online bestellen.

Online bestellen

 

Is er sprake van bevoorradingsproblemen als gevolg van het virus?

We verwachten geen significante impact op de bevoorrading en de voorraad, maar ons logistiek team volgt dit op dagelijkse basis. U kunt nog steeds bestellen via onze verkoopkanalen: onze website, onze klantenservice, onze stores of uw eigen Accountmanager.

 

Is er enige invloed op de levertijden?

Wij proberen uw levering volgens de reguliere levertijden bij u te bezorgen. Het kan voorkomen dat uw levering incidenteel vertraging oploopt. Wij doen uiteraard onze uiterste best om dit te voorkomen, maar nemen de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers in de magazijnen in acht. 

Heeft u vragen over uw levering? Neem dan contact op met uw Accountmanager of onze klantenservice via 010-5191111.

 

Kan ik nog steeds naar mijn lokale Hilti Store gaan?

Onze Hilti Stores zijn volgens reguliere tijden geopend. Wel hebben wij enkele maatregelen getroffen om de veiligheid en gezondheid van uw en onze medewerkers te bewaken. Zo helpen wij maximaal één klant tegelijkertijd, waardoor u verzocht kan worden kort buiten te wachten. Daarnaast vragen wij aanwezigen in de Hilti Store ten minste 1,5 meter afstand van elkaar te houden. Wij vertrouwen op uw begrip.  

Winkellocaties en openingstijden

 

Accepteert u nog steeds reparaties?

Ons Tool Service Centre blijft open voor onderhoud, reparatie en kalibratie. Ons Tool Service team zal in ploegendiensten gaan werken om de veiligheid van de medewerkers te garanderen. Bel onze klantenservice op 010-5191111 om een reparatie te regelen of boek uw reparatie via onze website.

 

Biedt u nog steeds de 4 daagse reparatieservice aan?

Helaas zijn wij als het gevolg van de maatregelen die wij hebben moeten nemen door het Coronavirus momenteel niet altijd in staat om onze 4-daagse reparatiebelofte na te komen. Uiteraard zullen wij ons uiterste best doen om uw machines zo snel mogelijk te retourneren. Wij vertrouwen op uw begrip.