De ankerverbeteraars van het chemielaboratorium
Van onderzoek tot productie: zo ontwikkelt Hilti chemische ankers
Onze klanten als inspiratiebron
Inspiratie voor nieuwe productinnovaties komt altijd uit verschillende richtingen. Aan de ene kant voert Hilti onderzoek uit en probeert op deze manier nieuwe inzichten te verwerven. Aan de andere kant kijkt men natuurlijk met naar de concurrenten op de markt. Alleen wanneer men beschikt over alle benodigde informatie om een bestaand product te verbeteren of om een nieuw product op de markt te brengen kan hier een juiste keuze in worden gemaakt. Volgens Dierker kan het vijf tot tien jaar duren om nieuwe, complexe technologieën te onderzoeken voordat het product klaar is voor de markt. Hilti krijgt hier ook input in de vorm van kennis via een netwerk van Europese universiteiten en leveranciers van grondstoffen.
Zitat: Sascha Dierker, Produktentwickler im Bereich Product Care, Hilti AG
Andere interessante artikelen
-
Ontwikkeling en productie - Brandbeveiliging5 dingen in brandbeveiligingStructurele brandbeveiligingBIM Experience Center Rotterdam